#enpuhutietokonetta



Eilen blogini liittyi Kaksplussan yhteisöön, mistä olen tosi-tosi iloinen ja ylpeä! Saavutin jotain minulle suurta, vaikka blogini on vasta viisi kuukautta vanha. Enpä olisi uskonut, vaikka Helena mulle jo heti alkuun sanoikin että kyllä sä osaat ja luotat vaan itseesi

Kaksplussan facebook-ryhmään liityin jo viikko sitten, ja siellä minut on toivoteltu niin ystävällisesti tervetulleeksi joukkoon että johan tässä alkaa hymyilyttää väkisinkin. Kiitos siis siitä, uudet naapurini! Mulla on tästä hyvä fiilis.

Jotain blogille tapahtui tässä siirrossa, vaikka edellisessä postauksessa juuri lupasin että mitään ei muutu. Nimittäin jotkut postaukset ovat vaihtaneet paikkaa vääriin kohtiin Kaksplussan kautta blogiin tullessa, bloggerissa näkyy edelleen oikeilla paikoillaan. Tämä johtuu siitä, että postaukset ovat koostesivulla nyt muokkaus- eikä julkaisujärjestyksessä. Joten ne postaukset, mihin lisäsin myöhemmin avainsanoja, ovat nyt pompanneet uudemmaksi kuin oikeasti ovat. Nyt siellä on esim. koko blogin ensimmäinen postaus uusimpien joukossa. Mutta sille ei voi tehdä mitään, blogger vain tallentaa artikkelit näin. Eikä se nyt sinänsä niin paljon haittaa, tämä näkyy tosiaan vain koostesivulla. Eilen vielä harmitti epälooginen järjestys, mutta noh. Tämä nyt on vähän näitä tilanteita kun keuhkoan asiasta, joka on täysin sarjassamme first world problems. :D

Eli jos luet Kaksplussan kautta, pahoittelen joidenkin postausten väärää paikkaa. En ymmärrä sitä tekniikkaa, mutta minun ei onneksi tarvitsekaan. Kaksplussalta, kuten myös fb:ssä muilta bloggaajilta, saan onneksi kysyttyä kaikkea ja minua kädetöntä neuvotaan. Hyvä palvelu siis!

Olen innoissani tästä mahdollisuudesta ja uusista bloginaapureistani. Ja olen tässä bloggaamisen aikana oppinut edes jotain tietokoneistakin: Mies oli ihan yllättynyt kun osasin itse tehdä linkin tekstin sisään! Eli olen siis tällä tasolla. :D Hyvä minä!

Tulossa on juttua tässä postauksessa valmistelluista ystäväni Millan babyshowereista. Tai siis siitä ettei juhlia ollutkaan, koska kuinkas sitten kävikään? Stay tuned niin saat tietää viime perjantain jännitysnäytelmästä. Kääk!


Näihin tunnelmiin! Pus teidän keskiviikkoon <3







4 kommenttia

  1. Jeei onneksi olkoon :) on aina niin kivaa kun blogi kehittyy ja menee eteenpäin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Ja niin on, vaikka tuli kyllä ihan puskista että tämmönen nobody ja vasta-alkaja pääsi mukaan :D Mut huippua!

      Poista

Kiitos kommentistasi!