Hetken vaan & Kaksplus



Ehdin miettiä blogin perustamista varmaan ainakin vuoden, ennen kuin uskalsin aloittaa. Olin seuraillut aktiivisesti monia blogeja jo muutaman vuoden, ja tuntui että eihän mun elämässä tapahdu yhtään mitään kiinnostavaa muihin verrattuna. Olen niin tavallinen ja tylsä, ei minulla ole mitään uutta sanottavaa.

Eikä varmaan olekaan, mutta silti olen iloinen että aloin kirjoittaa. Bloggaaminen on jo tässä viiden kuukauden aikana antanut paljon: olen saanut kannustavia kommentteja, tutustunut uusiin ihmisiin, kokenut iloa kun lukija esittäytyy yllättäen combat-tunnilla, kokenut yhteenkuuluvuutta johonkin. Ja mikä tärkeintä, olen löytänyt oman paikkani pohtia omia juttujani. Olen tavallaan löytänyt itseäni, ainakin vähän. Ehkä jopa saanut vähän uskoa itseeni (vaikka takaraivossa edelleen silti jyskyttää se ”no et sä mitään ole”). Olen löytänyt tavan ilmaista itseäni.

Olen siis äärettömän yllättynyt ja iloinen, että mun näin uusi ja minipieni blogini on hyväksytty Kaksplussan blogiyhteisöön! Käsittämätöntä! Yhteisöstä, kuten portaalistakin, löytyy ennalta tuttuja tyyppejä ja on ihan mahtavaa päästä heidän joukkoonsa. Vaikka toisaalta tämä luokin paineita, kun pääsee kovempitasoiseen yhteisöön mukaan. Tiedostan kyllä olevani aloittelija konkareiden joukossa, mutta ehkä opin uusilta bloginaapureiltani. 

Blogin sisältö ei tule muuttumaan mihinkään, kirjoitan edelleen mitä sattuu mielessä olemaan. Välillä vuodatan sydänverta, välillä hehkutan onnea. Valitan, höpötän, kyräilen, ihmettelen ja nauran. Ihan kuin livenäkin. Kirjoitan meidän elämästä, jotta muistaisin sen tässä jäätävässä yli kolme vuotta jatkuneessa univajeessa. Kirjoitan itselleni, mutta olen joka ikinen kerta maailman onnellisin uudesta kommentista. Ainoa motivaationi muutokseen onkin näkyvyyden lisääminen, mikään muu ei muutu. Teidän kommentteihin jää koukkuun! :D

Bloggerin kautta lukevat huomaavat muutoksen käytännössä vain blogin sivussa olevasta Kaksplussan blogien uusimpien postausten listauksesta. Nyt blogi löytyy siis myös Kaksplussan kautta, jolloin sitä kautta tuleville blogi näkyy Kaksplussan kehyksissä sisältäen mainoksen tai pari. Blogin osoite ei muutu, mutta blogi löytyy nykyisin myös osoitteesta:





Olen niin iloinen ja ylpeäkin itsestäni, kun olen näin lyhyessä ajassa saavuttanut jotain blogillani. Jollekin muulle tämä on varmasti ihan pikku juttu, mutta minä olen ihan fiiliksissä! Uusi kokemus ja mahdollisuus. Jokainen uusi kommentti ja lukija vetää hymyn naamalle ja piristää. Joten kiitos teille! <3



Kiitos teille! Ja tervetuloa uusille lukijoille <3

 



20 kommenttia

  1. Hienoa! Upeaa!
    Täältä tulee *virtuaalinenonnitteluhali* :)

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Kiitos <3 Alkuun hieman säätämistä tää mulla.. :D

      Poista
  3. Tervetuloa mukaan! <3
    Ja saatkin olla ylpeä itsestäsi, blogisi on mainio! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Selina <3 Sinunkin blogi on niin mainio että oot mun idoli!

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Kiitos :) Vaatinee vähän harjoittelua alkuun, mutta jospa se tästä. Tekniikka ei oo mun vahvin laji :D

      Poista
  5. Kuulepas rakas älä yhtään vähättele itseäsi ♥ sä olet mieletön tyyppi ja ihana ystävä joten jalo kiitos vaan olemassaolostasi ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jalo kiitos itselles <3 Ja sun olis pitäny ottaa mutakakkua mukaan, nyt mä syön kaiken lopun nouuuuu.. :D

      Poista
  6. Onnea! Löysin sun blogin ihan tuolloin alussa (vai löysitkö sä eka mut...) ja en voinut käsittää, että olet blogannut vasta niin pienen aikaa. :D Äläkä nyt yhtään vähättele itseäsi. Sä bloggaat, joten sä olet bloggaaja. Hyvä sellainen. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Löysit tosiaan ihan silloin alkuun, ja olit ihan ekoja kommentoijia! Oikeestaan taisit olla eka tuntematon joka kommentoi (kaverini jälkeen :D). Vitsit että olin muuten fiiliksissä sillon! Kiitos <3

      Poista
  7. Onnea todella paljon! <3 terveisin lievästi kade :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3 No vähänkö olin yllättynyt että pääsin kun hain vaan ajatuksella "no eihän siitä haittaakaan ole kokeilla, vaikka en tietenkään pääse" :D

      Poista
  8. Hieno juttu! Onnea. :) Minä tykkäilen sun jutuista (nykyään useamman kerran päivässä!!). Klikkailen itseni tänne tarkistamaan, josko olisi tuoretta hihiteltävää ilmestynyt..

    -jules

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ahhah, anteeks ei kyllä ihan niin reipasta tahtia ehdi kirjoittaa :D Mutta kiitos <3

      Poista
  9. Vaau onnittelut ! onpa hienoa ! :)

    VastaaPoista
  10. Halaus varaäidiltä!
    :-)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!