Kehityksessä mukana



Mä oon niitä kaavoihinsa kangistuneita muutosvastarintaisia ihmisiä, jotka ei jaksa opetella käyttämään uusia juttuja. Olen myös äärimmäisen huono tietokoneiden ja puhelimenkin kanssa, en puhu lainkaan tekniikkaa. Mutta nyt, vihdoinkin, sain aikaseksi tehdä blogille facebook-sivut! Joten nyt Hetken vaan löytyy sieltäkin. Samalla liityin myös instagramiin, ja ziisös sentään että siihen jää heti koukkuun. Tämä on niin perus, että ensin vastustelen muutosta viimeiseen asti ja sitten roikun koko ajan puhelin kädessä siellä instassa. :D Siellä meidät löytää nimellä hetkenvaan

Eipä ollut muuten ihan yksinkertainen homma kumpikaan noista, mulla meni eilen noin 2,5 tuntia illasta koneen ja puhelimen näpräämiseen. Blogin fb-sivun luomisessa auttoi ihana Maaria, siis en voi käsittää miten mä en osannu mitään. :D Lähetin hänelle whatsappissa kuvia tietokoneen näytöltä ”Näinkö? Entäs nyt?” ja hän neuvoi loppuun asti. Instagramiin liittyessä onnistuin ensin vahingossa eväämään koko instan pääsyn mun puhelimen kuvakansioon (jep, onnistunee vain minulta), mutta ihana Milla lähetti mulle screenshottia mistä löydän oikeat asetukset. Vitsit, mulla oli kyllä niin hyvät henkilökohtaiset it-tuet taustalla että! Kiitos. <3

Tässä siis vielä nämä uudet hienot kuvat (köh, Mies teki kun mulla oli yllättäen hieman ongelmia) blogin seurantakanavista:



https://www.facebook.com/hetkenvaan

http://instagram.com/hetkenvaan/

https://www.bloglovin.com/blogs/hetken-vaan-12926371?search_term=hetken%20vaan&context=search_page

http://www.blogilista.fi/blogi/hetken-vaan/125907










6 kommenttia

  1. Hyvä sinä! Ja miten niin muutosvastarintaine? "En minä mitään whatsappia.."

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainiin sekin oli taistelun takana, olin jo unohtanu! Voi minua :'D

      Poista
  2. Hyvä sinä! :) Alankin heti seuraajaksi! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Hei sä et taida olla intagramissa? Mä oon jo nyt niiiiin koukussa siihen :D

      Poista

Kiitos kommentistasi!