Savolaiset muikit isolle kirkolle ihmettelemmään



Huomenna pääsee reissuun, wuhuu! Lähdetään kolmen savolaismuikin voimin tyttöjen reissulle Lapsimessuille Helsinkiin. Pakataan auto täyteen matkalaukkuja, koska kaikki kolme ovat ilmeisesti enemmän tunteella kuin järjellä pakkaajia. Huristellaan isolle kirkolle ja katsastetaan messut kahtena päivänä. Ja mikä parasta: hotelliaamupala! Ja se hotelliyö, ahh. Mutta ruoka ennen kaikkea.

Lauantaina ajellaan sitten illasta takaisin kotiin. Huippua. Luulen että reissusta tulee hulvaton, sen verran hyvin juttu on lentänyt ainakin whatsapp-ryhmäkeskustelussa. En tiedä miten tällaisten maalaisten ajaminen Helsinkiin onnistuu. Mä ainakin olen sellainen ratissakiljuja että naurattaa jo valmiiks. :D

On ollut kyllä sen verran raskas viikko neljän seinän sisällä kiukuttelevien lasten kanssa, että eipä hermolepo haittaa yhtään. Nöppönen on ollut kuumeessa ja yöllinen yskä on niin jäätävää, että laattakin on lentänyt yskän voimasta. Lienee turha mainita, miten hyvin itse kukin on nukkunut.

Mutta ahh, huomenna tyttöjen reissulle! Ihanaa lähteä teidän kanssa naiset, pus. <3 Nyt paniikkipakkaamaan, apua!



Nähhäänkö messuilla?


P.S. Osallistu mahtavaan haasteeseen itsetuntoa kohottamaan!  Minä ja ystäväni lähdimme mukaan, entä sinä? #rakkaudestarintoihin #rakastarintojasi






6 kommenttia

  1. Hei upeus, huikkaa jos näet meidät! Mä olen multimasokistina siellä liikkeellä kahden liikkuvan ja yhden huutavan osan kanssa, saatat nähdä mut juoksentelemassa ympäriinsä vauva kainalossa muita lapsiani etsien...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vitsit mua kyllä hieman harmittaa etten nähny sua juoksemassa siellä jälkikasvun perässä :D Ens kerralla! Ja hei johan mä taas alle parin viikon päästä oon uudestaan Helsinkiin ajelemassa, alan nyt päästä (ilman lapsia) reissaamisen makuun :'D

      Poista
  2. Toivottavasti oli huippu reissu! Harmi ettei tullut törmättyä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No oli kyllä ihan mahtava reissu! Ja joo pitäis kyllä sopia vähän tarkemmin että missä näkee ja milloin, eipä sielä vahingossa törmänny kuitenkaan kovin moneen tuttuun. Vähän enempi oli porukkaa kun Kuopion häppeningeissä :'D Ens kerralla! Tuutko muuten sinne Indiedays Inspiration Day'hin?

      Poista

Kiitos kommentistasi!