Viime viikolla (ja arvonnan voittaja!)



Viikko alkoi kälättämällä, kuinkas muuten. Olen saanut uusia ystäviä esikoisen päiväkotiryhmän kautta, vähänkö on huippua löytää samanhenkisiä huipputyyppejä jotka kälättävät kilpoja kanssasi. Ja koska kotikaupungissamme piiri pieni pyörii ja kaikki tuntevat kaikki, olin totta kai heidänkin tuttu ala-asteelta. Mutta miten kivaa löytää ihan muista ympyröistä vuosien jälkeen yhteinen juttu! Kutsuin siis itseni taas kyläilemään (ja valmiiseen lounaspöytään, köh). 

Esikoisella oli päiväkodissa vappunaamiaiset vasta tällä viikolla. Tänä vuonna hän oli espanjalainen tanssija, mun vanhassa mekossa. Viime vuonna hän oli lammaspaimen, myös silloin mun vanhassa mekossa. Mulla se ei tosin ole ollut naamiaiskäytössä vaan rimpsut olivat vain muotia.. :D Ahhah ja toi hattu on niin paras. Ihan ilmetty lammaspaimen. Vielä kun olisi lainannut porukoilta kipukoukun paimensauvaksi!


Vuonna 2014 ja vuonna 2015


Perjantaina juhlistettiin ihanan Maarian pojan 3v synttäreitä dinosaurusteemalla! Huiput juhlat oli, onnea on äitiystävät. <3 Oon niin iloinen että oon saanut tutustua Maariaan ja Annaan ja voin kutsua heitä jo ystäviksi. Ja kivaa on myös, että olen onnistunut yhdistämään Helenan ja Millan samaan ystäväjoukkoon, parasta! Ihanaa että aina on joku jolle laittaa viestiä, joku jolta saa piristystä tai lohtua tai vaikka repeilyä aiheuttavan meemin. Pus mahtavat naiset! Juhlissa oli ihania herkkuja tarjolla, itsekin vein niitä blogimuffinsseja (ahhahaa) tarjottavaksi. Maaria oli askarrellut mahtavat dinokoristeet ja teeman innoittamana minäkin toin pöytäkoristeeksi meiltä dinoleluja (mun ja veljeni vanhoja). Ihanat juhlat!






Hilppulalla on about 13 viinirypälettä poskessa, sitä ei kai huomaa?

"Yksin masentuneena pöydässä" ja "lavastan instakuvan" :'DD


Dinosaurussynttäreiden jälkeen siirryin vähän erilaisiin juhlafiiliksiin, kun lähdin viettämään iltaa ja tanssimaan jalat uuvuksiin tyttöjen illan merkeissä. Oli kyllä niin ihanaa tanssia taas, sitä minä kyllä kaipaan niiltä ajoilta kun baarissa tuli juostua (eli silloin kun täytin 18 ja käytiin Millan kanssa tanssimassa joka viikonloppu). Joka kerta olen onnellinen jos minulta kysytään henkkarit, koska fiilis yleensä on että näyttää täysin kulahtaneelta kotimutsilta. Onneksi nytkin kysyttiin, ahh nostaa heti tunnelmaa entisestään. Oli kyllä huippu ilta ja yö, venähti todellakin pitkäksi mutta kerrankos sitä. Kiitos Heli, oli ihan mahtavaa!

Lauantaina lähdin esikoisen kanssa isojen tyttöjen shoppailureissulle, sillä näin hivenen myöhäisheränneenä huomasin ettei hänellä ollut edes välikausihanskoja (toki toppahanskat on jees kun ulkona on +13 lämmintä, köh). Mistään ei löydy mitään kivaa kaupunkitakkia! Tennareissakaan ei ole kokoja. Miksi, oi miksi kausien vaihtuminen yllättää minut joka kerta? Kiva shoppailureissu oli silti vaikkei kaikkea tarvittavaa löytynytkään, Nöppönen oli tosi hienosti eikä kitissyt ollenkaan. Minäkin olin ihan virkeä vaikka olin nukkunut vain kolme tuntia baarista kotiuduttuani. :D Illalla tosin torkahdin ihan puskista sohvalle.




Äitienpäivänä sain herätä siistiin kotiin ja ihanalle aamupalalle (josta tosin jouduin itse tekemään puolet, mutta noh) ja päivä meni vain kotona völliessä. Käytiin puistossa, mutta siinäpä sen päivän äksönit. Ahh miten rentoo. Nöppönen oli tehnyt suloisen kortin päiväkodissa, ihastelen sitä vieläkin. <3

Kaiken kaikkiaan viime viikko oli oikein hyvä. Jotain vähemmän kivaakin ja ehkä vähän murehdittavaakin oli, mutta jospa kerrankin yrittäisin keskittyä positiiviseen enkä olisi aina ”pessimisti ei pety” –asenteella. Tällekin viikolle on useampi kiva juttu luvassa, kyllä elämä on kuitenkin aika kivvaa! 

Sain vihdoin aikaiseksi arpoa Serlan tuotepaketin, ja voittaja oli mitä ilmeisimmin toinen Tintti! Onnea voittajalle, laitan sinulle sähköpostia. :)

 
Ihanaa viikkoa!




Ei kommentteja

Kiitos kommentistasi!